Centura Software Corporation opgesplitst

Datum nieuwsfeit: 09-04-2001

Centura Software Corporation opgesplitst in Centura Software en Mbrane

München, 9 april 2001 - De in januari aangekondigde verkoop van Centura Software Corporation's e-businessdivisie aan Platinum Equity is afgerond en ook de overgangsactiviteiten zijn gecomplementeerd. De e-businessdivisie zet de ontwikkeling en verkoop van databases en ontwikkeltools voort onder de naam Centura Software, alleen nu met het kapitaalkrachtige bedrijf Platinum Equity achter zich. Het gedeelte dat zich voorheen binnen Centura Software Corporation richtte op de mobiele en draadloze markt, heeft zich afgesplitst en opereert als zelfstandig bedrijf onder de naam Mbrane.

De e-businessdivisie bestaat uit belangrijke producten ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen