Info.nl versterkt positie door overname Tribute

Datum nieuwsfeit: 10-04-2001
Persbericht, Amsterdam, 10 april 2001.

Info.nl versterkt positie door overname Tribute

Het in Amsterdam gevestigde Info.nl heeft Tribute Multimedia B.V - op het Internet aanwezig onder Tribute.nl - overgenomen.

Info.nl is sinds 1994 actief op het gebied van het aanbieden van diensten voor het gebruik van het Internet. Info.nl bedenkt, bouwt en beheert geavanceerde online toepassingen. Toonaangevende opdrachtgevers als Rabobank, Ben, Consumentenbond en Unilever maken gebruik van de diensten van Info.nl. www.info.nl

Noodzakelijke uitbreiding van de capaciteit was voor Info.nl een belangrijke reden voor de overname. "De markt in het algemeen en onze opdrachtgevers ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen