Politiebericht Limburg-Zuid: Maastricht

Datum nieuwsfeit: 10-04-2001

Politiebericht Limburg-Zuid: Maastricht 10-04-2001 Persberichten district Maastricht (JvK/14.30 uur)

Maastricht, autokraker betrapt.
Een medewerker van een bedrijf aan de Paul Henri Spaaklaan in Maastricht keek maandagmiddag omstreeks 14.40 uur naar buiten en zag op de parkeerplaats een autokraker aan het werk. Hij bedacht zich geen moment en spoedde zich naar de parkeerplaats waar hij de autokraker in de kraag vatte en overdroeg aan de gewaarschuwde politie. Bij de dief, een 33-jarige in Maastricht wonende drugsverslaafde, werden enkele vermoedelijk uit autos gestolen spullen en inbrekersgereedschap aangetroffen. De man werd ingesloten.

Eijsden, snelheidscontrole.
Bij een snelheidscontrole ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen