Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Effie voor stoppen met roken campagne Stivoro

Datum nieuwsfeit: 10-04-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
P E R S B E R I C H T



Prijs voor succesvolle Stoppen met roken -campagne

Millenniumactie Dat Kan Ik Ook! wint Effie

Den Haag, 10 april 2001 Zojuist is bekend geworden dat de Stichting Volksgezondheid en Roken (Stivoro) een Effie heeft gewonnen, de prijs voor de meest effectieve campagne in 2000. Stivoro kreeg de Effie voor haar campagne Dat Kan Ik Ook! . Deze liep van oktober 1999 tot januari 2000 en had als doel zoveel mogelijk rokers een stoppoging te laten ondernemen rond de millenniumwisseling. Maarliefst 800.000 mensen gaven hier ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie