PvdA: overleg nucleaire veiligheid kandidaat lidstaten

Datum nieuwsfeit: 10-04-2001
Partij van de Arbeid

Den Haag, 10 april 2001

BIJDRAGE VAN JAAP JELLE FEENSTRA (PVDA) AAN HET ALGEMEEN OVERLEG OVER NUCLEAIRE VEILIGHEID EN DE MILIEUSITUATIE IN DE KANDIDAAT LIDSTATEN

Milieusituatie

De PvdA-fractie hecht veel waarde aan een vooruitstreven en geharmoniseerd milieubeleid binnen de EU. Uitbreiding van de EU met enkele Oost- en Midden-Europese landen dient vele doelen waaronder het verbeteren van de milieusituatie, zowel in de betreffende regio's als internationaal. Milieubeleid kent immers geen nationale grenzen.

Wij signaleren dat de kandidaat lidstaten "eager" zijn; men wil zich aansluiten en in de pas lopen met ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen