Belgie gebruikt techniek Docdata voor nieuwe paspoorten

Datum nieuwsfeit: 11-04-2001
Bron: Docdata NV
Docdata NV

Belgische autoriteiten starten met de uitgifte van nieuwe paspoorten voorzien van ImagePerf aangebracht door productiesystemen geleverd door DOCdata in 2000

Als gevolg van de beslissing van de Belgische overheid om de opdracht voor het nieuwe paspoort aan François Charles Oberthur Fudiciaire in Parijs te gunnen, heeft François Charles Oberthur Fudiciaire in 2000 aan Industrial Automation Integrators (IAI) te Veldhoven opdracht gegeven om productie apparatuur te leveren voor dit paspoort.

Eind 2000 heeft IAI drie productiesystemen, gebaseerd op laser en optische technologie, geleverd voor het aanbrengen van een veiligheidskenmerk genaamd ImagePerf. ImagePerf is uitgevonden en gepatenteerd door ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen