Politiebericht Friesland: Friesland

Datum nieuwsfeit: 11-04-2001

Politiebericht Friesland: Friesland 11-04-2001 Politieberichten van 10/4 (13.00 uur) t/m 11/4 (07.00 uur)

Leeuwarden: snelheid
Dinsdag omstreeks 17.15 uur reed een bestuurder van een personenauto met een snelheid van 111 kilometer per uur over de Grovestins. De snelheid werd gemeten met de lasergun. Ter plaatse geldt een maximumsnelheid van 50 kilometer per uur. De bestuurder, een 34-jarige inwoner van Leeuwarden kreeg een bekeuring. Zij rijbewijs werd ingevorderd en zijn auto werd in beslag genomen.

Leeuwarden: winkeldiefstal
Dinsdag omstreeks 16.00 uur werd een 31-jarige inwoner van Leeuwarden, op heterdaad betrapt bij een winkeldiefstal. De verdachte nam ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen