Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Ben Klantenservice wint Nationale Contact Center Award 2001

Datum nieuwsfeit: 11-04-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Persbericht

Den Haag, 11 april 2001

Ben Klantenservice wint eerste prijs van de Nationale Contact Center Award 2001

Ben Klantenservice heeft de Nationale Contact Center Award 2001 gewonnen.

Tweede prijs kwam in handen van Robeco, derde ABN/Amro, gevolgd door een eervolle vermelding van Mercedes en Nike.

Volgens het juryrapport is de klantenservice van Ben 'ruim opgezet en zeer goed georganiseerd met een gedreven focus op medewerkers, processen en klanttevredenheid'.

In de beginfase van de onderneming kwam het voor dat klanten lang moesten wachten voordat ze te woord werden gestaan. Onacceptabel, ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie