Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

TOPCALL biedt met BranchBox dè communicatieoplossing

Datum nieuwsfeit: 11-04-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Persbericht

Voor organisaties met meerdere vestigingen:
TOPCALL biedt met de BranchBox dè communicatieoplossing

Zaltbommel, 11 april 2001 - - BranchBox - TOPCALL International's nieuwste oplossing voor organisaties met meerdere vestigingen of kantoren - biedt een geavanceerd, de gehele organisatie omvattend communicatiesysteem. De nieuwe gedistribueerde communicatie-oplossing is bij uitstek geschikt voor organisaties met een groot kantorennet zoals banken, verzekeraars of franchiseketens. Ofwel, elke organisatie met een groot hoofdkantoor en een aantal nevenvestigingen kan één toonaangevend communicatiesysteem implementeren.

TOPCALL's BranchBox maakt gebruik van het "one-to-many" principe; één centrale communicatieserver zorgt voor de aansluitmogelijkheden, de intelligentie en de verwerkingskracht voor meerdere BranchBoxes. Elke organisatie of groter bedrijf kan een enkele Communication Server ONE aanschaffen en meerdere kantoren, vestigingen of dochterondernemingen via BranchBoxes aansluiten. Ook het installatieproces van het nieuwe systeem biedt grote voordelen. Iedere BranchBox wordt voorzien van een centraal geconfigureerd IP-adres en gebruiksklaar afgeleverd bij de nevenvestiging. Alle specifieke configuratie-instellingen voor de PBX (telefooncentrale) worden via de centrale server - de TOPCALL Communication Server ONE - verzorgd.

BranchBox biedt directe besparingen
"De voordelen, die zo'n oplossing biedt', zegt Henk Honders, Commercieel Directeur TOPCALL Nederland, "zijn overduidelijk, gelet op de manier waarop bedrijven tegenwoordig communiceren. Eén organisatie zet vaak meerdere communicatiegateways in voor verschillende locaties. De indirecte kosten die samenhangen met de aanschaf, de inzet en het beheer van deze systemen, zijn natuurlijk veel hoger dan de inzet van een enkele communicatie infrastructuur. Twee locaties met BranchBoxes bijvoorbeeld, besparen al snel ongeveer tien tot twintig procent van de tijd van twee IT-professionals." De directe besparingen zijn nog duidelijker; door de inzet van een bedrijfsnetwerk gaat alle interne bedrijfscommunicatie over het bedrijfsnetwerk. De functie LCR (Least Cost Routing) zorgt er voor dat alle uitgaande communicatie wordt gerouteerd naar het meest voordelige "uitbelpunt". Dat levert besparingen op met betrekking tot internationale communicatietarieven.

Volgens Herbert Blieberger, CEO van TOPCALL International, combineert de BranchBox-oplossing de mogelijkheden van gedistribueerde communicatie met de meest geavanceerde communicatietechnologieën die op dit moment beschikbaar zijn. "Nu kan elke vestiging gebruik maken van de uitgebreide mogelijkheden die TOPCALL biedt. Grote organisaties kunnen niet alleen hun communicatiestructuur en systeemonderhoud verbeteren, maar ook duidelijke kostenbesparingen bereiken."

TOPCALL Nederland B.V., Hogeweg 39, 5301 LJ Zaltbommel. Telefoon: 0418-570400,
fax: 0418-570401, e-mail: (info@topcall.nl), website: www.topcall.nl.

TOPCALL Communication Server ONE
De TOPCALL Communication Server ONE is een toonaangevend Unified Communication Platform. De ONE architectuur is modulair opgebouwd en biedt daardoor het hoogste niveau kwaliteits- en systeemintegriteit, ondersteund door een hoogwaardig service- en supportnetwerk. Standaardoplossingen zijn beschikbaar voor Unified Messaging, Network and Enterprise Faxing, Mobile Messaging en CTI/IVR-toepassingen. De TOPCALL-oplossing biedt klanten - in 40 landen wereldwijd - de breedste keuze in klantspecifieke, bedrijfskritieke Unified Communications.

TOPCALL Nederland B.V.
TOPCALL is specialist in het leveren van totaaloplossingen voor berichtenverkeer en telefonie (fax, voicemail, CTI, e-mail en SMS). Al meer dan 12 jaar biedt TOPCALL Nederland producten en consultancy aan organisaties die de communicatie met de buitenwereld willen stroomlijnen en verbeteren. TOPCALL richt zich op de markt van logistieke applicaties, CRM-applicaties en kantoorautomatisering.

Voor redactionele informatie:
PB0301
Influx PR, Jakob Brons, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn. Telefoon: 055-3663034,
fax: 055-3602661, e-mail: (PRInflux@cs.com).

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie