Postbank werkt samen met 'Formaat Notarissen'

Bron: Postbank
Postbank

POSTBANK WERKT SAMEN MET 'FORMAAT NOTARISSEN'

Postbank is een samenwerking aangegaan met 'Formaat notarissen'.

Postbank biedt een scala aan hypotheekvormen aan. Om klanten nog beter van dienst te zijn heeft Postbank met 'Formaat notarissen' een samenwerkingsovereenkomst gesloten.Formaat notarissen is een samenwerkingsverband van ruim 80 notariskantoren. Deze samenwerking maakt het voor hypotheekklanten extra aantrekkelijk om een Postbank Hypotheek af te sluiten. Zo kunnen klanten profiteren van een extra laag tarief, gratis hoge inschrijving, extra service bij het passeren van de hypotheekakte en een gratis adviesgesprek over zaken die samenhangen met huis of hypotheek.

Geïnteresseerden kunnen gratis ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen