Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Interactieve versterkt merken met online interactie

Datum nieuwsfeit: 12-04-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

persbericht: Atmosphere zelfstandig

PERSBERICHT

Amstelveen, 12 april 2001

ATMOSPHERE ZELFSTANDIG

Interactieve FHV dochter versterkt merken met online interactie

Vanaf april 2001 gaat Atmosphere, voorheen het interactieve bureau van FHV Group, zelfstandig opereren. Atmosphere helpt bedrijven, merken en organisaties om een visie op de interactieve toekomst te creëren. Tevens realiseert het bureau interactieconcepten waarin creativiteit, strategie en technologie samengaan. Atmosphere houdt nauwe banden met FHV/BBDO en het internationale BBDO netwerk. Momenteel werkt Atmosphere onder meer voor Foot Locker (www.footlocker.nl) en Mars M&M's (www.ladyingreen.com).

Peter van Akkeren, creative director: "Het is onze ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie