KPN levert ruim duizend MDF Collocaties

Bron: KPN NV
KPN NV

KPN levert ruim duizend MDF Collocaties

KPN is er in goed driekwart jaar tijd in geslaagd om in zijn centrales ruim duizend MDF Collocaties te realiseren waarmee andere telecomoperators toegang kunnen krijgen tot het aansluitnet van KPN (het laatste stuk tussen een wijkcentrale en de huisaansluiting).

De dienst MDF Collocatie biedt andere telecomoperators de gelegenheid in technische ruimten van de KPN-wijkcentrales eigen apparatuur te plaatsen. Met deze apparatuur (en een modem/splitter die bij de abonnee thuis wordt geplaatst) kunnen de andere operators over de KPN-kabels eigen snelle breedbanddiensten aanbieden.

MDF Collocatie maakt innovatieve ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen