Omzet ICT bedrijf Vertis groeit naar 62 miljoen gulden

Datum nieuwsfeit: 13-04-2001
Omzet Vertis groeit naar 62 miljoen gulden
(Jaarverslag op het Internet gepubliceerd)

Het ICT-bedrijf Vertis heeft haar jaarverslag over het boekjaar 1999/2000 integraal op het Internet gepubliceerd. Het digitale jaarverslag (te vinden op www.vertis.nl/jaarverslag) vervangt daarmee goeddeels het gedrukte exemplaar zoals dat in voorgaande jaren verscheen. Uit het jaarverslag blijkt onder meer dat de omzet van Vertis - vooral actief in de food, pharma en watersector - over het afgelopen boekjaar met 21% steeg tot 62 miljoen gulden. Deze groei is mede te danken aan de activiteiten die Vertis als Application Service Provider (ASP) uitvoert.

Vertis ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen