Politiebericht Brabant-Zuid-Oost

Datum nieuwsfeit: 15-04-2001

Politiebericht Brabant-Zuid-Oost: Eindhoven e.o. 15-04-2001 2e persbericht 15 april 2001

Berichten uit de regio

Helmond: Inbraak in woning
In de nacht van zaterdag op zondag is ingebroken in een woning aan de Beelsstraat. Een bovenlicht aan de achterzijde is opengebroken. Uit de woning zijn een tv, een fotocamera, een gsm en de autosleutels weggenomen. Met de autosleutels is de auto, een blauwe Daihatsu Charade, meegenomen. Het kenteken is NR-27-VD.

Son: Computerkasten gestolen
Zondagmorgen is ingebroken in een kantoor van een bedrijf aan de weg 3300 op bedrijventerrein Ekkersrijt. Er is een ruit vernield en uit het kantoor zijn drie computerkasten gestolen.

Deurne: Bromfietser gewond
Een 16-jarige bromfietser uit Deurne is zondag om 12.15 uur gewond geraakt bij een aanrijding op de Bakelseweg. De jongen stak bij de Bruggenseweg de weg over en gaf geen voorrang aan een personenauto met een 27-jarige man uit Milheeze achter het stuur. De jongen is met pijn aan ribben en borst in het Elkerliekziekenhuis opgenomen.