Queer.nl Chef Party in de DansSalon

Datum nieuwsfeit: 16-04-2001

Persbericht Queer.nl ChefParty

Uit de rest van Europa sijpelt het chiq van de immens populaire Chef Party's langzaam maar zeker de Nederlandse club-scene in. Dat kan sneller, dachten Queer.nl en de Danssalon. Daarom zetten Queer.nl en de Danssalon te Eindhoven op tweede paasdag (Maandag 16 april) de sluizen wagenwijd open met de eerste originele Nederlandse Chef Party.

Er zullen coole acts aanwezig zijn: Een modeshow van Out-Fitz (bekend van Now and Wow), relaxte SuperClub couches, en het beste publiek dat je maar wensen kan! De line-up van de DJ's liegt er niet om: DJ Roog bijt het spits af, hij wordt gevolgd door LaCroix, de resident van Now and Wow, en super cutie Syben Ray.

De modeshow wordt gehost door de bekende stylist Maik de Boer. Op de catwalk zullen een aantal prominente 'Facebasers'; de laatste party mode showen.

"We hebben alle suggesties die we via de Queer Party Maker hebben ontvangen uit de Queer community samengevoegd tot een concept voor ons grote feest: de Chef Party. We vonden dat we het feit dat we binnen 1 jaar zijn uitgegroeid tot een grote, zichzelf respecterende community wel mochten vieren met onvervalste glamour", Aldus Theo Peeters van Queer.nl

"Ieder weekend verzamelen zich in onze statige club grote groepen gelijkgestemden om hun hoogtepunt van het weekend te bereiken. De Danssalon mag zich reeds lange tijd heugen in een zeer trouwe en creatieve bezoeekersgroep, die zich met recht het mooiste interieur mag noemen", Aldus Jos Migchelbrink van De Danssalon te Eindhoven.

De community van Queer.nl met meer dan 50.000 leden en de bekendheid van de Danssalon maken dat het een succesvol en drukbezocht feest gaat worden.

Voor nadere info kunt u zich wenden tot Theo Peeters van Queer.nl, 06-15061600 of Jos Migchelbrink van de De Danssalon, 040-2456377.

www.queer.nl/document.html?docid=1601

Amsterdam, 9 april 2001