Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Sigarenfabrikanten starten campagne tegen jeugdig roken

Datum nieuwsfeit: 16-04-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

PHILIP MORRIS

Internationale campagne tegen roken door jongeren

Internationale campagne tegen roken door jongeren

16 april, 2001- Vandaag starten British American Tobacco, JT International en Philip Morris een internationale campagne tegen het roken door jongeren. De campagne gaat van start op MTV Europe en bestaat uit zes verschillende spotjes. De campagne zal te zien zijn in Nederland en 37 andere landen, voornamelijk in Europa en het Midden-Oosten.
7)De campagne wordt ondersteund met een
website:www.youthsmokingprevention.net.

Iedereen met enig verantwoordelijkheidsbesef wil dat jongeren niet roken. Ook British American Tobacco, JT International en Philip ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie