Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Principe-akkoord cao voor KPN Callcenter Agents 2001

Datum nieuwsfeit: 17-04-2001
Bron: KPN NV
Zoek soortgelijke berichten
KPN NV

Principe-akkoord cao voor KPN Callcenter Agents 2001

Koninklijke KPN en de vakbonden ABVAKABO FNV, BTPP, CFO CNV en CMHF/vhp KPN & TPG hebben overeenstemming bereikt over een nieuwe cao voor KPN Callcenter Agents. De overeenkomst loopt van 1 april 2001 tot 1 november 2002 en heeft betrekking op circa 5000 medewerkers.

De salarissen worden per 1 april 2001 verhoogd met 4%, gevolgd door een verhoging per 1 april 2002 met nog eens 1,75%. Verder krijgen de medewerkers op 1 juli 2002 een eenmalige uitkering van 0,5%.

Partijen hebben afgesproken dat de leeftijdssalarissen worden toegepast ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie