Politiebericht Limburg-Noord: Venlo

Datum nieuwsfeit: 17-04-2001

Politiebericht Limburg-Noord: Venlo 17-04-2001 Mediaberichten 17 april 2001(laatste berichten)

Swalmen 793 bekeuring bij flitspaal

SWALMEN De in het kader van het project Samen minder geplaatste flitspaal op de Rijksweg heeft tussen 10 en 17 april 793 overtredingen geconstateerd. Van de 72.000 voorbijgangers reden bijna 800 aut0mobilisten te hard en die krijgen, na uitlezing van de films, een boete thuisgestuurd.

Roermond bedrijfsinbraak

ROERMOND Dinsdagmorgen is ontdekt dat er is ingebroken in een bedrijf aan de Randweg. Toegang werd verschaft door de spijlen van een hekwerk te forceren. Bij de inbraak werden onder meer een rolsteiger en een aluminium ladder weggenomen. De totale waarde van de gestolen goederen bedraagt meerdere duizenden guldens.

REGIO Snelheidscontroles

ROERMOND Tijdens snelheidscontroles op dinsdagmorgen op de Bredeweg zijn 167 bekeuringen uitgedeeld. In totaal passeerden 2150 voertuigen het meetpunt. De hoogst gemeten snelheid bedroeg 91 km/uur waar 50 km/uur is toegestaan. Tijdens snelheidscontroles op dinsdagmiddag op de Bisschop Lindanussingel zijn 60 bekeuringen uitgedeeld. In totaal passeerden 1300 voertuigen het meetpunt. De hoogst gemeten snelheid bedroeg 78 km/uur waar 50 km/uur is toegestaan.