Officiele start Cityteam Utrechtse Politie

Korps: Utrecht, plaats: Utrecht 13-04-2001

Politiebericht Utrecht: districtren Utrecht stad, 09.25 uur
Cityteam van start

UTRECHT - Op dinsdag 17 april a.s. vindt de officiële start plaats van het politie Cityteam. Deze bijeenkomst vindt plaats in het Stadhuis te Utrecht, begint om 16.30 uur en duurt tot ca. 17.15 uur.

De burgemeester van Utrecht, mw. A. Brouwer en de chef van district Tolsteeg, commissaris mw. J. van den Berg zullen de tot standkoming en de doelstelling van het team uitgebreid toelichten. Tevens zal aan de leider van het Cityteam, de heer P. Padding een toepasselijk welkomstgeschenk worden aangeboden. Uiteraard zijn de leden van het Cityteam aanwezig.

Doelstelling van het Cityteam is het bestrijden van de jeugdcriminaliteit en de verschillende vormen van geweld op wijkniveau. Op deze wijze komt de politie tegemoet aan de wens van "meer blauw op straat".

De pers wordt van harte uitgenodigd bij deze startbijeenkomst aanwezig te zijn.