Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Noordzee FM en Body&Mind Media vormen multimediaal platform

Datum nieuwsfeit: 17-04-2001
Vindplaats van dit bericht
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

NOORDZEE FM

Noordzee FM/Body & Mind: Een multimediaalplatform

Vandaag is bekend geworden dat Noordzee FM en Body & Mind Media B.V. een samenwerkingsovereenkomst hebben gesloten voor de rest van het jaar. De overeenkomst houdt in dat vanaf 6 mei a.s. dagelijks het Body & Mind Magazine te horen zal zijn op de zender rond de klok van half drie. De updatepagina's van Body & Mind wordt als co-brand met Noordzee FM uitgevoerd. De samenwerking biedt adverteerders een platform voor geïntegreerde communicatie. Nieuwe producten en productverbeteringen op het gebied van lichaamsverzorging, gezondheid, ontspanning, reizen en entertainment kunnen 'getarget' geïntroduceerd en toegelicht worden.

Uitgever en initiatiefnemer Toon Vollering van Body & Mind ziet de voordelen van de samenwerking. 'De doelgroep van Body & Mind en Noordzee FM overlappen grotendeels. Het blad richt zich voornamelijk op actieve, goed opgeleide vrouwen tussen de 18 en 34 die zichzelf goed willen verzorgen. Noordzee FM positioneert zich op de leeftijdsgroep vrouwen 20-34 en dat sluit mooi op elkaar aan.' De combinatie tussen een tijdschrift en televisie heeft Vollering in een eerder stadium bij VNU geprobeerd met Body Trend en het programma Time 2 Move wat toch een hele moeilijke invulling bleek te zijn. 'Radio geeft heel andere mogelijkheden en dat is een uitdaging op zich.'

Commercieel directeur Rob Zomer van Noordzee FM is ook te spreken over de gesloten samenwerking. 'Ik geloof heilig in een gerichte multimediale aanpak om het merk Noordzee FM te laden. Body & Mind heeft een flink abonneebestand, wordt verspreid via 300 health, sport en beautycentra en heeft bovendien ook de beschikking over Connection Points voor posters en postcards waar wekelijks 500.000 actieve mensen in het hart van de doelgroep mee bereikt worden. We zijn bovendien in onderhandeling om de samenwerking nog verder aan te kleden.'

Noordzee FM is een commercieel muziekstation dat zich richt op de jonge, volwassen luisteraar. Alleen de allergrootste internationale en Nederlandse pophits hoor je 24 uur per dag op Noordzee FM. Zoals de hits van Jennifer Lopez, U2, Robbie Williams, Craig David, Melanie C, maar ook die van Marco Borsato, BloF, en De Kast. Kortom Jouw muziek! Kijk voor de frequenties en meer informatie op www.noordzeefm.nl

Naarden, 17 april 2001

Noot voor de redactie,

Noot voor redacties

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie