BigDog Solutions meldt zich aan bij PSA Information Center

Datum nieuwsfeit: 17-04-2001

Afzender: (dennis@adesinfo.nl)

Contactpersoon: Dennis van der Spoel

BigDog Solutions participeert in PSA Information Center.

Datum: 17 april 2001

BigDog® Solutions B.V. meldt zich aan bij het PSA Information Center project van ADES Managementstrategieën. Via een link op onder meer psa.pagina.nl komen geinteresseerden terecht bij een informatiebestelformulier. Daarmee is nu ook de bedrijf- en productinformatie van deze organisatie, met het hoofdkantoor in Scherpenzeel (Gld) op te vragen.

PSA (Professional Services Automation) is de verzamelnaam voor een nieuwe categorie van (bedrijfsbrede) software-applicaties voor de kennisintensieve dienstverlening (PSO's). Naast een overzicht van alle aanbieders vindt u op psa.pagina.nl dus ook het PSA Information Center project. Dit is een initiatief van ADES Managementstrategieën en is bedoeld als extra service voor personen en organisaties die de aanschaf van een psa-oplossing overwegen.

ADES Managementstrategieën is een nieuw organisatieadviesbureau voor de overheid, non-profit en kennisintensieve organisaties met een speciale focus op rendementsverbeteringen in de professionele dienstverlening. ADES Managementstrategieën onderscheidt zich door: Beloning naar prestatie;
Kwantificeren van kwalitatieve adviezen;
Opereren als netwerkorganisatie;
Integrale multidisciplinaire aanpak, leidend tot totaaloplossingen; Aandacht voor "people, planet & profit".

Hierdoor is de start van deze maatschap op zich al spraakmakend geweest.

BigDog® Solutions, is een innovatieve leverancier van Best-of-Breed Professional Services Automation (PSA) software. Het fundament van de propositie is BigDog® Project Accounting op basis waarvan de primaire bedrijfsprocessen van Professional Services Organisaties op een zeer solide wijze worden gestroomlijnd. BigDog® Project Accounting automatiseert het proces van tijd en onkosten naar geld. Dit rendeert met name indien de projectcomplexiteit toeneemt doordat projecten en subprojecten in meerdere landen tegelijk lopen, facturering in meerdere valuta's dient te geschieden en/of er sprake is van subcontracting. BigDog® Project Accounting draagt zorg voor tijdige en correcte facturering en remboursering op basis waarvan de efficiency, de winstgevendheid en de cash-flow positie van organisaties worden geoptimaliseerd. BigDog® Project Accounting integreert met ERP-, CRM-, Resource Management-, Project Management- en Knowledge Management sytemen. Deze 'Best-of-Breed-benadering' heeft als voordeel dat implementatietijden, c.q. initiele investeringen, laag zijn en de reeds gedane investeringen worden beschermd.

Voor de redactie:

Voor nadere informatie kunt u zich wenden tot :

ADES Managementstrategieën BigDog® Solutions B.V. Nieuwlandseweg 28 Stationsweg 389
3824 XT Amersfoort 3925 CC Scherpenzeel
tel.: 033-4566502 telefoon: 033-2779966
fax: 020-8755597 fax: 033-2779977
email: (info@adesinfo.nl) email: info@bd-sol.com URL: www.adesinfo.nl URL: www.bd-sol.com

Dennis van der Spoel Erik van Maanen
Managing Partner Sales & Marketing Director