Uitnodiging kennismaking leiding wielerploeg Mercury/Viatel

Datum nieuwsfeit: 17-04-2001
P E R S U I T N O D I G I N G
Dinsdag 17 april, 10.30 - 14.00 uur - Olympisch Stadion Amsterdam

Viatel Nederland heeft het genoegen u uit te nodigen voor een kennismaking met de leiding van de wielerploeg Mercury / Viatel, de heren Greg LeMond en Johan Lammerts. Deze bijeenkomst vindt plaats op dinsdag 17 april aanstaande tussen 10.30 en 14.00 uur in het Meeting Plaza in het Olympisch Stadion in Amsterdam.

Tijdens de bijeenkomst kunt u van gedachten wisselen met ploegleiders Johan Lammerts (winnaar Ronde van Vlaanderen 1984) en Greg LeMond (drie maal winnaar Tour de France, twee maal wereldkampioen). Ook kunt u kennismaken met Ed Zalmstra (manager van Viatel Nederland). Deze laatste kan kort een beeld schetsen wat Viatel in Nederland doet en waarom dit internationale telecom-bedrijf er voor heeft gekozen de wielerploeg Mercury/Viatel te sponsoren.

U kunt zich aanmelden voor de bijeenkomst en een afspraak maken voor een interview met bovenstaande heren via: (richard@nevepr.nl).

Voor meer inlichtingen kunt u contact opnemen met: Neve Public Relations
Richard Neve
T. 0251 - 211 322

O V E R V I A T E L

Viatel is de eigenaar-beheerder-bouwer van state-of-the-art pan-Europese, transatlantische en stedelijke netwerken, en levert geavanceerde telecommunicatieproducten en -diensten, waaronder bandbreedte, aan corporations, carriers, ISP's, ASP's en SAN's.

Het Nederlandse verkoopkantoor is sinds 1994 gevestigd in Hoofddorp, van waaruit breedband, spraak-, data- en Internetdiensten, aangeboden worden."