Persuitnodiging opening Bennie Broek Huis in Haarlem

Datum nieuwsfeit: 18-04-2001

PERSBERICHT - 14 APRIL 2001

Persuitnodiging opening Bennie Broek Huis

Met plezier nodigt de directie van Linnaeushof u uit voor de officiele opening van het "Bennie Broek Huis". Een echt huis waar het character van Europa's Grootste Speeltuin de kinderen ontvangt en waar ze vanaf het dak naar beneden kunnen glijden.

Dit huis wordt op 18 april aanstaande om 16:00 uur officieel geopend door de heer George Rosenmöller met al zijn kleinkinderen en hun ouders. De heer George Rosenmöller, vader van de bekende Nederlandse politicus Paul Rosenmöller, was voor zijn pensionering directeur van Vroom en Dreesman regio Haarlem en voorzitter van onder andere de winkeliersvereniging City Haarlem.

De opening wordt symbolisch verricht door het overdragen van de huissleutel aan Bennie Broek. Bij de opening zal de sinds 1 april jl. benoemde burgemeester van Bennebroek, mevrouw Koningsveld - Den Ouden eveneens aanwezig zijn.

Na afloop is er een informeel samenzijn met hapjes en drankjes met de familie Rosenmöller. Voor de kinderen worden er natuurlijk pannenkoeken gebakken.

Vanzelfsprekend wordt uw aanwezigheid zeer op prijs gesteld. Om organisatorische redenen verzoeken wij u echter uw komst even aan ons te laten weten.

Telefoonnummer: 023-5849086
Faxnummer: 023-5845362