Bouwbranche heeft behoefte aan 8,21% meer personeel

Datum nieuwsfeit: 18-04-2001
Bouwbranche heeft behoefte aan 8,21% meer personeel (21.600 man/vrouw)

Inleiding
USP Marketing Consultancy heeft in het kader van de vele geluiden over de personeelstekorten binnen de bouw, medio april onder ruim 300 bedrijven uit de bouwbranche geïnventariseerd in welke mate men hieronder te lijden heeft (de USP Arbeidsmarkt Bouwbarometer). In het onderstaande artikel worden bevindingen gerapporteerd. De USP Arbeidsmarkt Bouwbarometer is uitgevoerd onder directeuren van architectenbureaus, hoofdaannemers B&U, afbouwbedrijven zoals schildersbedrijven, stukadoors en tegelzetters en van installatiebedrijven (loodgieters en CV-installateurs).

Mate waarin men personeelstekorten heeft
In totaal zijn er circa 20.250 van de onderzochte bedrijfstypen binnen de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen