Onderscheidingen voor veilige htm-bestuurders Den Haag

Datum nieuwsfeit: 19-04-2001
Bron: HTM
HTM

Producten & diensten (Specials, Taxibus, Selected Services, Openbaar vervoer)
Reizigersinformatie (OVR, Dienstregeling, Tarieven, Kalender, Nachtvervoer)
Bedrijfsinformatie (Adressen, Feiten & Cijfers, Fotoarchief) Klantenservice (Ideeën en klachten, Veel gestelde vragen, Winkels & Loketten, Links)

Nieuwsberichten

In deze rubriek staan de laatste nieuwtjes over HTM. Hieronder staat het meest actuele persbericht. Onder de rubriek persberichten vindt u de persberichten die HTM de afgelopen 3 maanden heeft uitgebracht.

Persbericht nr. 7, 18 april 2000

ONDERSCHEIDINGEN VOOR VEILIGE HTM-BESTUURDERS

Woensdag 19 april a.s. organiseert HTM een feestelijke bijeenkomst voor trambestuurders van de secties Scheveningen, Lijsterbesstraat en Zichtenburg, die 15 jaar of langer schadevrij hebben gereden.

Het gaat dit jaar om 137 bestuurders waarvan 34 bestuurders langer dan 20 jaar schadevrij hebben gereden. 4 Bestuurders presteerden het zelfs om respectievelijk 26, 27, 27, 28 en 32 jaar zonder schade te rijden. De bestuurder met het hoogst aantal schadevrije jaren is de heer A. Tuinebreijer (32 jaar schadevrij).

Alle trambestuurders krijgen een onderscheiding van de Vereniging voor Veilig Verkeer Nederland in het kader van de Actie Veilig Rijden. Is het aantal schadevrije jaren 15, 20, 25 of 30 jaar dan krijgen de bestuurders ook een horloge en/of dasspeld.