Milieuzorgsysteem Schiphol opnieuw ISO - gecertificeerd

Datum nieuwsfeit: 19-04-2001
Amsterdam Airport Schiphol

Milieuzorgsysteem Schiphol opnieuw ISO - gecertificeerd

Het milieuzorgsysteem van Amsterdam Schiphol is opnieuw voor drie jaar ISO 14001 gecertificeerd. De heer J. Laan, directeur van KPMG Certification, het bedrijf dat het certificatieonderzoek heeft uitgevoerd, heeft het certificaat vandaag uitgereikt aan mevrouw M.E. van Lier Lels, Chief Operational Officer van Schiphol Group.

Milieuzorgsystemen zijn gericht op het zichtbaar maken, beheersen en verminderen van de efecten van de bedrijfsvoering van bedrijven op het milieu. De ISO 14001- norm is speciaal opgesteld voor milieuzorgsystemen en verplicht de houder tot continue verbetering van de milieuprestaties.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen