Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Kwaliteit dienstverlening NS 1e kwartaal 2001

Datum nieuwsfeit: 19-04-2001
Bron: Nederlandse Spoorwegen
Zoek soortgelijke berichten
Nederlandse Spoorwegen

Persbericht

Kwaliteit dienstverlening 1e kwartaal 2001
19 april 2001
In het prestatiecontract dat NS met de overheid heeft gesloten is afgesproken dat NS vanaf 2001 ieder kwartaal de cijfers publiceert over de klanttevredenheid en de punctualiteit. Samen met consumentenorganisaties en de overheid is een onderzoek naar klanttevredenheid opgezet. In een enquête hebben klanten hun oordeel over de kwaliteit en over veel aspecten van de dienstverlening van NS kunnen geven.

Voor de belangrijkste kwaliteitsaspecten zijn de cijfers van het eerste kwartaal van 2001 vergeleken met die van 2000. Uit de tabel blijkt dat ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie