Twee nieuwe partners voor marathon Halve van Utrecht

Datum nieuwsfeit: 20-04-2001

Hotel Smits officieel marathonhotel
TWEE NIEUWE PARTNERS VOOR HALVE VAN UTRECHT

De organisatie van de Halve van Utrecht heeft de afgelopen weken twee nieuwe partners gecontracteerd. Hotel Smits, dat door zijn locatie op de hoek van het Vredenburg, letterlijk uitziet op het start/finish-gebied, is het officiële marathonhotel en het Zeister accountantskantoor Booijmans & Partners verzorgt de financiële monitoring en controlling voor het evenement. Met beide bedrijven is een zogeheten barterdeal gesloten. Zij krijgen een sponsorpakket terug voor hun diensten en zijn daarmee offical supplier.

Hotel Smits wordt op 20 mei a.s. het kloppend hart van de organisatie. Het wedstrijdsecretariaat is er gevestigd, de topatleten verblijven er, de businesslopers hebben er hun receptie en ook de officiële ontvangst, voorafgaand aan het NK is in het hotel. Zoals bekend organiseert Utrecht dit jaar het adidas NK Halve Marathon, als onderdeel van het totale evenement. Verder staan de Remu Halve Marathon, de UN Kwart Marathon, de Rabobank Utrecht Businessloop, de Stad Utrecht Jeugdloop en de Hydron Mile op het programma. Er worden ruim vierduizend deelnemers verwacht. Aanmelden kan nog via www.halvevanutrecht.nl. Met de twee nieuwe partners heeft de Halve van Utrecht zijn sponsorrelaties voor 2001 rond. Eerder werden Runners World (advertenties), AA drink (sportdrank) en Aart Stigters Sport & Gezondheidscentrum (atletenbemiddeling) al official supplier. REMU, Hydron Midden Nederland, Rabobank Utrecht en het Utrechts Nieuwsblad bleven afstandssponsor. Het totale evenement wordt gesponsord door Croon Elektrotechniek uit Nieuwegein. Voor meer informatie: 020 - 5840830/ of www.halvevanutrecht.nl

Informatie voor de media: André van Hooren, 06 11323377