Microsoft kiest Plantronics headsets voor Office XP

Datum nieuwsfeit: 20-04-2001

Microsoft kiest Plantronics headsets voor Office XP Superieure geluidskwaliteit, draagcomfort en gebruiksgemak

Santa Cruz, CaliforniŽ, 19 april 2001 - Plantronics Inc., wereldwijd marktleider in de productie en verkoop van communicatie-headsets, maakt bekend dat Microsoft heeft gekozen voor Plantronics computerheadsets voor gebruik met Microsoft Office XP, de nieuwste versie van het belangrijkste applicatie-softwareproduct ter wereld. Office XP komt medio 2001 op de markt.

Microsoft heeft de PC-headsets SR-100X, LS-100X en DSP-100X van Plantronics gekozen voor gebruik met de nieuwe spraakherkenningsfunctie in Office XP, zoals in 2002-versies van Microsoft Word, Microsoft Excel en Microsoft Outlook. Plantronics ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen