SNT uitgeroepen tot IPO of the year 2000

Bron: SNT Groep NV

SNT GROUP N.V.

SNT uitgeroepen tot IPO of the year 2000

Zoetermeer 20 april 2001. SNT is tijdens de Dag van het Eigen Vermogen in Bussum uitgeroepen tot IPO of the year 2000. Andere kanshebbers waren Tie, World Online, Newconomy, New Skies, Isotis en Crucell. De jury hanteerde de volgende criteria: zijn de aandeelhouders en beleggers tevreden, werd er tijdige en juiste informatie verschaft en hoe verliep de introductie en de koers na de introductie. SNT, wiens beursintroductie op het juiste moment kwam en als innovatief werd bestempeld, kwam uiteindelijk als best renderende beursnieuweling uit de bus. Lezers van het beleggersblad Beursplein 5 deelden de mening van de jury, want deze kenden SNT de publieksprijs toe.

Tobias Walraven, president directeur van SNT Group N.V. is zeer vereerd met de toekenning van de prijzen. Walraven: 'In het huidige beursklimaat is dit voor SNT een mooie opsteker. Deze prijzen dragen bij aan de zichtbaarheid van SNT, en daaraan hechten we als ambitieuze Europese small cap uiteraard veel belang'.

De Dag van het Eigen Vermogen, waar dit jaar voor de derde keer de IPO werd uitgereikt, is inmiddels een begrip in de financiële wereld. De jury werd dit jaar gevormd door Peter Paul de Vries van de Vereniging voor Beleggers, Jasper Keijzer van NPM Capital, Bas Nienhaus van Orange Fund, dr. Tjalling van der Goot, Universiteit van Amsterdam, Dirk Haesevoets, TijdBeursmedia, en Frank Modderman van Ernst & Young Corporate Finance.

Over SNT SNT participeert in de ontwikkeling van CRM-concepten voor opdrachtgevers. In haar customer contact centers geeft SNT uitvoering aan deze concepten door opdrachtgevers via telefoon, E-mail, chat, co-browsing en SMS bereikbaar te maken voor hun klanten. Uit deze klantcontacten wordt met behulp van datamining technieken, managementinformatie gedestilleerd die opdrachtgevers kunnen aanwenden om hun marketingstrategie verder in te vullen en duurzame relaties met klanten op te bouwen. Over 2000 realiseerde SNT een omzet van Euro 99,4 miljoen. Met ruim 5500 medewerkers verleent SNT vanuit 26 vestigingen in Nederland, België, Duitsland, Noorwegen, Denemarken, Zweden en Finland jaarlijks goede service aan miljoenen consumenten.

Einde bericht

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Anne de Graaf, tijdens kantooruren op telefoon: (079) 368 69 00, of fax (079) 368 51 94. U kunt ook e-mailen naar (adegraaf@snt.com). Onze adresgegevens zijn: Koraalrood 70, 2718 SC Zoetermeer, Postbus 182, 2700 AD Zoetermeer, www.snt.com

SNT Groep NV

20 apr 01 17:10