Nieuwe D.A.P Jukebox accessoires van Creative

Datum nieuwsfeit: 20-04-2001

Nieuwe D.A.P Jukebox accessoires van Creative

Creative Labs presenteert nieuwe functies en accessoires voor de D.A.P Jukebox

Amsterdam, 20 april 2001- Creative (Nasdaq: CREAF) de mondiale leider in de producten voor digitaal entertainment voor personal computer en Internet, maakt de lancering bekend van een reeks praktische lifestyle- en autoaccessoires voor zijn D.A.P Jukebox. Tegelijkertijd stelt Creative software-updates beschikbaar voor nieuwe functies die op de website van Creative gedownload kunnen worden.

Creative Jukebox, de revolutionaire digitale audiospeler, heeft 6 GB geheugen en kan tot 150 CD's muziek opslaan. De Jukebox is ideaal voor wie zijn complete muziekcollectie bij zich wil hebben. Met de nieuwe aanvullingen die Creative presenteert, bevestigt de Jukebox zijn positie als het ultieme lifestyle-accessoire.

Dankzij de herprogrammeerbare firmware heeft de Jukebox nu nieuwe functies. De Jukebox biedt nu de mogelijkheid bestanden naar uw PC te uploaden en kan alle soorten gegevens opslaan. Dit houdt in dat de Jukebox, behalve voor het luisteren naar uw favoriete muziek, ook zeer geschikt is om reservekopieën te maken van uw data. Powerpoint-of Word-bestanden, videoclips of live-opnamen, deze passen moeiteloos in de D.A.P Jukebox. De updates, de zogeheten CreativeWare, zijn beschikbaar op de website van Creative www.europe.creative.com en kunnen door iedereen met één eenvoudige muisklik gedownload worden.

Franco de Bonis, Brand Manager Audio Products bij Creative Labs Europe: "Wij willen dat onze klanten ten alle tijden en overal naar hun favoriete muziek kunnen luisteren. We zullen het gebruiksgemak van de Creative Jukebox blijven perfectioneren. Dankzij de huidige software-updates en accessoires, past de Jukebox perfect in de lifestyle van zijn gebruikers."

Creative's nieuwe accessoires omvatten:
Tape-adapter: U sluit de tape-adapter van Creative via de uitgang aan de achterzijde van uw Jukebox aan op uw cassettespeler.

Autolader: Met de Autolader sluit u de Jukebox via de sigarenaansteker aan op de batterij van de auto.

Jukebox wagenhouder: Creative Labs zorgt er met een elegante wagenhouder voor dat u de Jukebox altijd veilig binnen handbereik hebt. De houder kan gemakkelijk aan het dashboard worden bevestigd. Dit product zal binnenkort verkrijgbaar zijn.

Jukebox draagtasjes: Ze zijn er in allerlei ontwerpen en beschermen uw Creative Jukebox tegen beschadiging. De collectie is uiterst volledig: van lederen etui tot een tas die groot genoeg is voor de Jukebox en al haar accessoires. Deze tasjes zullen binnenkort verkrijgbaar worden.

Over Creative Labs
Creative (Nasdaq: CREAF) is een mondiale leider in de producten voor digitaal PC-entertainment en het Internet. Het is beroemd om zijn Sound Blaster, heeft de multimedia-revolutie gelanceerd en is nu de drijvende kracht achter het digitale entertainment op de PC, met producten als de enthousiast ontvangen D.A.P Jukebox. De innovatieve hardware, eigen technologie, toepassingen en diensten van het bedrijf maken gebruik van het Internet en geven de consumenten de kans om overal en op elk moment digitaal entertainment van hoge kwaliteit te ervaren.

Creative Technology, dat in 1981 werd gesticht, heeft zijn hoofdkwartier in Singapore en zijn Europese hoofdkantoor in het Verenigd Koninkrijk. In 1993 werd Creative Labs Europe gevormd, om een groter aandeel te veroveren van het groeiende potentieel van de Europese markt. General Manager Michael Sullivan heeft er een volwaardige Europese divisie van gemaakt, met hoofdkwartier in Berkshire, UK. Creative Labs Europe is in de voorbije drie jaar negen keer groter geworden en heeft nu filialen in Frankrijk, Spanje, Portugal, Italië, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, de Benelux, Denemarken, Zweden en Polen. Op 19 juli 1995 werd in het Ierse Dublin het European Operations and Technical Centre (EOTC) officieel geopend. Het EOTC dient als centraal knooppunt voor de snel groeiende Europese activiteiten van Creative Labs. Het staat in voor een efficiënt gelokaliseerde, aangepaste levering van producten aan de Europese markt en voor de ondersteuning van de klanten, als aanvulling op de werking van de filialen in de verschillende landen. De Europese divisie telt momenteel ongeveer 570 medewerkers.

Voor meer informatie over en gebruik van grafisch materiaal kunt u kijken op:
www.europe.creative.com/company/artwork/welcome.asp

Voor meer inhoudelijke informatie over bovengenoemde producten en het opvragen van dia's en review exemplaren kunt u, bij voorkeur via e-mail, contact opnemen met:

Text 100 Public Relations
Kwok-Sing Sit
Tel. +31 (0) 20 5304343
E-mail: (kwoks@text100.nl)

Creative Labs informatienummers voor eindgebruikers: Nederland +31 (0)11 3230081
België +32 (0)3 2878777