Wifac exclusief distributeur Rorke Data

Bron: Wifac B.V.
Wifac B.V.

Wifac exclusief distributeur Rorke Data

Vanaf 23 april 2001 is Wifac exclusief distributeur van de producten van Rorke Data Europe B.V. voor de grafische industrie in de Benelux.

Rorke Data Europe uit Emmen is een dochteronderneming van het Amerikaanse bedrijf Bell Microproducts (Nasdaq: BELLM) en reeds 15 jaar actief in de markt. Dit bedrijf richt zich op toepassingen in de audio-video, medische en grafische industrie. Voor het grafisch marktsegment zocht men een gedegen partner.

De oplossingen die men biedt richten zich op het opslaan en terughalen van digitale data. Men maakt uitsluitend gebruik van gerenommeerde ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen