Lincoln Electric kiest voor Click Commerce

Datum nieuwsfeit: 23-04-2001

Click Commerce smeedt nauwe band met Lincoln Electric

Channel Managementleverancier werkt samen met experts in lastechniek om e-business oplossing te leveren voor concurrentievoordeel

Hoofddorp, 23 april 2001 - Click Commerce (Nasdaq: CKCM), een vooraanstaand leverancier van Channel Managementoplossingen, maakt bekend dat Lincoln Electric Holdings (Nasdaq: LECO) Click Commerce heeft gekozen om een besloten elektronische marktplaats te ontwikkelen waarmee het bedrijf de omzet kan verhogen, kosten kan verminderen en concurrentievoordeel kan creëren. Lincoln Electric ontwerpt, ontwikkelt en fabriceert wereldwijd lastechnische producten, lasrobots en snij-apparatuur op basis van plasma en zuurstofhoudende gassen.

Met de oplossing ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen