Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Biologische tuinders hebben plezier in directe vermarkting

Datum nieuwsfeit: 23-04-2001
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Wageningen Universiteit

Persbericht

23 april 2001, nr. 026

Biologische tuinders hebben plezier in directe vermarkting

Biologische tuinders blijken veel waarde te hechten aan het direct vermarkten van hun producten via huisverkoop, boerenmarkten, abonnementen of bezorgdiensten. Het contact met klanten en de lokale afzet worden erg belangrijk gevonden voor het plezier in het werk. Dit blijkt uit het rapport 'Directe vermarkting door biologische tuinderijen' dat door Freek van Leeuwen van de leerstoelgroep Biologische Bedrijfssystemen van Wageningen Universiteit is opgesteld. Volgens het rapport hebben de verschillende directe vermarktingsvormen elk hun specifieke voor- en nadelen. Zo bieden abonnementen een ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie