Politiebericht Utrecht Eemland zuid: verkeersongeval

Korps: Utrecht, plaats: Utrecht 23-04-2001

Politiebericht Utrecht: district Eemland zuid, 09.20 uur
Verkeersongeval

AMERSFOORT- Op zondagmiddag vond er omstreeks half drie een ongeval plaats op de A 1 bij Amersfoort. Een 50-jarige automobilist uit Heerhugowaard moest uitwijken voor het verkeer wat voor hem reed. Hierdoor raakte hij met zijn wielen en in de berm, stuurde terug de weg op en sloeg vervolgens over de kop en kwam tegen de middenvangrail tot stilstand. De 50-jarige bestuurder en zijn 44-jarige passagier werden voor controle overgebracht naar het ziekenhuis. De auto raakte zwaar beschadigd.

Fietsers botsen

AMERSFOORT- Op zondagavond fietsen een verliefd stel, beiden 30 jaar wonende in Amersfoort, door de Brouwerstunnel. Op een gegeven moment kwamen de sturen van hun fietsen tegen elkaar en het gevolg hiervan was dat het paar viel. Door de valpartij raakten ze gewond aan arm en hoofd en werden vervoerd naar het ziekenhuis.