Gunstige loting Nederlands Fed Cup Tennis-team

Homepage: www.knltb.nl

Amersfoort: 23 april 2001

GUNSTIGE LOTING NEDERLANDS FED CUP TEAM

Het Nederlandse Fed Cup Team heeft gunstig geloot voor de kwalificatieronde van de Fed Cup. Het team, dat als eerste was geplaatst, komt in poule A uit tegen achtereenvolgens Macedonië (dinsdag), Polen (woensdag) en Joegoslavië (donderdag). De wedstrijden beginnen dagelijks om 11.30 uur. Iedere wedstrijd begint met een duel tussen de nummers twee van beide landen. Daarna wordt de partij tussen de beide nummers één gespeeld, waarna de dubbelspelpartij begint. Op vrijdag wordt geloot welke poulewinnaars elkaar treffen in de play-off.

De vier poulewinnaars spelen zaterdag een play-off. De twee winnaars van deze play-off plaatsen zich direct voor een Wereldgroep promotie/degradatieduel. Deze Wereldgroep promotie/degradatieduels worden gespeeld op 21 en 22 juli 2001.

Kijk voor de complete poule-indeling en alle teamopgaves op www.knltb.nl onder actueel - persberichten.