Maxtor en VividLogic: samenwerking AV-apparaten

Datum nieuwsfeit: 23-04-2001

Persbericht

Maxtor en VividLogic maken samenwerking mogelijk tussen digitale videorecorder, digitale televisie en set-top box

De FireBus HAVi-software van VividLogic zorgt voor compatibiliteit tussen de eerste consumenten videorecorder met IEEE 1394 hard disk van Maxtor en AV-apparaten, aangesloten op het thuisnetwerk

Milpitas, Californie, 23 april 2001 - Maxtor Corporation, een toonaangevend leverancier van oplossingen voor informatie-opslag, en VividLogic Inc., een belangrijke ontwikkelaar van amusements-software, hebben bekendgemaakt dat een aantal AV-apparaten met elkaar kan samenwerken op basis van de VividLogic FireBus-software. De apparaten zijn het Maxtor QuickView IEEE 1394 DVR (digitale videorecorder) subsysteem en ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen