F 200.000,- voor project ter voorkoming ouderenmishandeling

Datum nieuwsfeit: 24-04-2001

NATIONAAL FONDS OUDERENHULP

f 200.000,- voor project ter voorkoming ouderenmishandeling

Leiden, 24 april 2001-. Vandaag tijdens de emissie van de nieuwe Zomerzegels van het Nationaal Fonds Ouderenhulp ontving de heer drs. H.J. Simons, voorzitter van de Raad van Bestuur van het Nederlands Instituut Zorg en Welzijn (NIZW), uit handen van de voorzitter van het Nationaal Fonds Ouderenhulp jhr. P.A.C. Beelaerts van Blokland, symbolisch een bijdrage ter financiering van een project ter voorkoming van ouderenmishandeling. Simons maakte tijdens de bijeenkomst de resultaten van een verkennend onderzoek naar mishandeling van ouderen door mantelzorgers bekend.

Het Nationaal Fonds Ouderenhulp ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen