Belgische Rode Kruis start met 14-daagse sticker-actie

Datum nieuwsfeit: 24-04-2001
Rode Kruis Vlaanderen

Persbericht

Tienduizend vrijwilligers van het Rode Kruis feesten in Bobbejaanland net voor de start van de 14-daagse zelfkleververkoop

Zondag 22 april waren de vrijwilligers van het Rode Kruis massaal aanwezig in Bobbejaanland en deze ene keer niet om hulp te bieden, maar om te genieten van de jaarlijkse vrijwilligersdag. Te midden van de feestdrukte gaf Prinses Astrid, de nationale voorzitter van het Rode Kruis, die dag ook het startsschot van de 14-daagse zelfkleververkoop.

De duizenden rodekruisvrijwilligers en hun familieleden hadden tijd te kort om alle attracties te kunnen verwerken. Want bovenop de ontelbare ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen