Breedbandaanbieder Novaxess op Bedrijven Kontakt Dagen

Datum nieuwsfeit: 24-04-2001

Breedbandaanbieder Novaxess op Bedrijven Kontakt Dagen Rijnmond

Amsterdam, 20 april 2001 - Novaxess, de grootste leverancier van breedband-internet voor de zakelijke markt, presenteert zich tijdens de Bedrijven Kontakt Dagen Rijnmond op stand 71 in Ahoy te Rotterdam. Deze beurs voor kleine- en middelgrote ondernemingen in de regio Rijnmond vindt plaats op 24 en 25 april 2001. Door deelname aan deze beurs wil Novaxess potentiële en bestaande klanten in Rotterdam en omgeving attent maken op de mogelijkheden en voordelen van snel en betaalbaar DSL-breedbandinternet en breedbandverbindingen voor dataverkeer tussen verschillende vestigingen.

Novaxess is de grootste aanbieder van breedbandige internetverbindingen voor de zakelijke markt en met name voor het midden- en kleinbedrijf (MKB) in Nederland. Potentiële en bestaande klanten zijn verspreid over het hele land.

Persoonlijk contact
Marc Destée, CEO Novaxess: "Om een zo goed mogelijke relatie op te bouwen, ontmoeten we onze klanten graag persoonlijk. Deze regionale beurs is hiervoor een uitstekend medium. Dankzij deze persoonlijke benadering, komen we precies te weten wat er speelt bij ondernemers. Door hierop in te spelen, kunnen wij diensten en services aanbieden, die werkelijk aansluiten bij de wensen en behoeften van onze klanten."

Speerpunten tijdens de Bedrijven Kontakt Dagen zijn voor Novaxess de diensten NovaNet en NovaLink.

Novaxess diensten
NovaNet is een breedband-internetpakket voor de zakelijke markt. NovaNet is beschikbaar in verschillende snelheden (256 Kbit/s, 512 Kbit/s, 1024 Kbit/s en 2048 Kbit/s) en biedt ondernemers een permanent open breedband-internetverbinding tegen een vast tarief per maand. Elk NovaNet-pakket biedt verder router-installatie, maar ook e-mailadressen voor alle medewerkers en websitehosting.

NovaLink is een breedbandverbinding tussen twee of meer vestigingen van een bedrijf of tussen een bedrijf en een leverancier. Met NovaLink wordt het tot stand brengen van een breedbandnetwerk betaalbaar voor kleine en middelgrote bedrijven. NovaLink biedt een snelle en permanente breedbandverbinding tegen vaste maandelijkse tarieven. Er zijn drie verschillende NovaLink-pakketten, afhankelijk van de snelheid van de breedbandverbinding (128 Kbit/s, 256 Kbit/s en 512 Kbit/s).

Noot voor redacties