Keukenhof benoemt J. van Riesen tot algemeen directeur

Datum nieuwsfeit: 25-04-2001

PERSBERICHT - 25 APRIL 2001

Keukenhof benoemt J. van Riesen tot algemeen directeur

Per 1 mei treedt Jaap van Riesen (53) aan als algemeen directeur bij Keukenhof Beheer B.V. te Lisse. Van Riesen heeft een lange staat van dienst in de recreatieve sector, onder meer als statutair directeur bij Recreatiepark De Bergen te Wanroij.

Daar heeft hij zich gedurende 11 jaar toegelegd op de ontwikkeling, uitwerking en bewaking van een ondernemingsstrategie teneinde een sterke en financieel gezonde marktpositie te realiseren voor dit voor de regio zo belangrijke recreatiepark.

Het anticiperen op marktontwikkelingen, inzetten en doorvoeren van veranderingsprocessen alsmede het op koers brengen en houden van een organisatie met vele vertakkingen, zijn aspecten die Van Riesen op basis van zijn visie en ervaring als bestuurder volledig zijn toevertrouwd.

In zijn nieuwe functie bij de Keukenhof zal Van Riesen zich primair richten op strategisch en resultaatgericht ondernemen. Met zijn kennis van de veranderende markt, het begrip voor de belangen van exposanten en - niet in de laatste plaats - de wensen van de miljoen gasten die de Keukenhof en de Zomerhof jaarlijks een bezoek brengen, zal de Keukenhof verder uitgroeien tot een uniek belevenispark en dynamisch hart van de Nederlandse teelt voor siergewassen.

Noot voor redacties