CMG organiseert Nanoen-seminar over e-government

Bron: CMG
CMG

CMG organiseert op 25 april a.s. Nanoen-seminar over e-government

Amstelveen, 28 maart 2001 - CMG organiseert met enige regelmaat de zogenaamde Nanoen-seminars, bijeenkomsten die zijn bedoeld om relaties van CMG te informeren over actuele thema's. Het eerstvolgende Nanoen-seminar, dat wordt gehouden op woensdag 25 april 2001, is geheel gewijd aan e-government, een veel bediscussieerd thema binnen het openbaar bestuur. Het programma bevat enkele korte maar krachtige inleidingen en biedt verder ruime gelegenheid voor overleg en discussie. Centraal staat hoe vandaag de dag aan e-government praktisch invulling gegeven wordt en hoe dit verder uitgebouwd kan worden.

Prof. W.B.H.J. ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen