WebMethods: softwareplatform integratie Ford Motor Company

Datum nieuwsfeit: 25-04-2001

webMethods levert softwareplatform voor integratie aan Ford Motor Company

webMethods levert complete oplossing voor ondernemingsbrede integratie van klantgegevens en toepassingen

Amsterdam, 25 april 2001 - webMethods (Nasdaq: WEBM), toonaangevend aanbieder van integratiesoftware, maakt bekend dat zij het integratieplatform gaat leveren voor Ford Motor Company's wereldwijde e-business unit CustomerConnect. CustomerConnect is een initiatief van Ford om in het hele bedrijf e-business activiteiten te creëren, coördineren en implementeren. webMethods zal CustomerConnect een compleet platform bieden om binnen Ford en aan Ford gerelateerde ondernemingen softwaretoepassingen te integreren.

Als integratieplatform zal webMethods aan CustomerConnect de onderliggende infrastructuur leveren ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen