CDA over verantwoordelijkheid tijdens debat Vuurwerkramp

Datum nieuwsfeit: 25-04-2001
Bron: CDA
CDA

Mosterd tijdens debat Vuurwerkramp: verantwoordelijkheid nemen moet heel gewoon zijn

"Verantwoordelijkheid nemen moet heel gewoon zijn is een stelling die mijn fractie wil verdedigen." Dit zei Tweede Kamerfractiewoordvoerder Aart Mosterd tijdens het plenair debat over de vuurwerkramp in Enschede. "Wanneer er na de ramp in Culemborg in 1991 een TNO rapport verschijnt met duidelijke waarschuwingen voor de veiligheid elders in Nederland moet het

- heel gewoon zijn dat de inspectie voor het brandweer die kennis doorstuurt naar de verantwoordelijke bewindslieden op Binnenlandse Zaken en naar de gemeenten via een klemmende waarschuwingsbrief,

- heel gewoon zijn ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen