Datelnet gaat primaire processen stroomlijnen met Ibaan

Datum nieuwsfeit: 26-04-2001

Efficiencyverbetering staat aan basis keuze telecommunicatiedienstverlener

DATELNET GAAT PRIMAIRE PROCESSEN STROOMLIJNEN MET iBAAN

Schijndel, 26 april 2001 - Telecombedrijf Datelnet en Baan hebben onlangs een contract gesloten voor de implementatie van iBaan ERP (Enterprise Resource Planning). Datelnet, leverancier van diensten op het gebied van advies, projectmanagement, inrichting en beheer van telecommunicatienetwerken voor operators, systeemleveranciers en de zakelijke markt, wil met de implementatie van de Baan-oplossing een efficiencyslag doorvoeren die ertoe leidt dat de primaire processen van het bedrijf voortaan integraal worden ondersteund. Daarnaast is Datelnet hiermee optimaal toegerust voor grootschalige turn-key projecten.

Datelnet gaat van start ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen