Whizzdom sluit contract met de Creyf's Group

Datum nieuwsfeit: 26-04-2001
Hilversum, 26 april 2001

Whizzdom B.V. sluit een grootschalig driehoekscontract met de Creyf's Group en Info Opleiders in Europa

Onlangs heeft Whizzdom - een leidinggevende web-based solutions provider - een grootschalig partnercontract getekend met de Creyf's Group en Info Opleiders wat inhoudt dat alle organisaties waarvoor deze bedrijven werkzaam zijn in Europa met het Whizzdom's LMS (Learning Management Systeem) in contact zullen worden gebracht.

De Creyf's Group zal exclusief Whizzdom's Learning Management Systeem aanbieden aan haar huidige klantenbestand, met name aan die partijen die zich in het Human Resources segment begeven. Whizzdom is verantwoordelijk voor ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen