Benoemingen bij Heineken N.V.

Datum nieuwsfeit: 26-04-2001
Bron: Heineken N.V.
Heineken N.V.

Benoemingen Heineken N.V.

De Algemene Vergadering van Aandeelhouders van Heineken N.V. van 26 april 2001 heeft de heer mr. J.M. Hessels benoemd tot commissaris van de vennootschap. De heer mr. M. Das en de heer ir. H de Ruiter zijn herbenoemd tot commissaris. De heer drs. M.J. Bolland en de heer J.F.M.L. van Boxmeer zijn door de Algemene Vergadering van Aandeelhouders met ingang van 1 mei 2001 benoemd tot lid van de Raad van Bestuur van Heineken N.V.

Tevens heeft de Algemene Vergadering van Aandeelhouders ingestemd met de overige punten van de agenda, waaronder de verhoging van de nominale waarde van de aandelen Heineken N.V. van NLG5,00 naar EUR2,50 alsmede de daaropvolgende splitsing waarbij vier aandelen van EUR2,50 recht geven op vijf aandelen van EUR2,00 nominaal.

Amsterdam, 26 april 2001