Persbericht politiedistrict AA en Dommel

Datum nieuwsfeit: 26-04-2001

Politiebericht Brabant-Noord: Boxtel 26-04-2001 Persbericht district AA en Dommel

SNELKRAAK

In een sportzaak aan de Clarissenstraat in Boxtel is vanochtend een snelkraak geweest. Omstreeks 6.00 uur zagen getuigen twee mensen een steen door de ruit van de winkel gooien. Uit de zaak zijn trainingspakken, joggingbroeken en fietskleding weggenomen. Ook de kassalade werd meegenomen. De inbrekers verdwenen in een Opel Kadett.

INBRAAK

In een kantoorpand aan de Sparrendaalseweg in Vught is vannacht ingebroken door een ruit in te slaan. Er zijn diverse systeemkasten van pc`s weggenomen. In een huis aan de Kastanjestraat in Boskant is vannacht ingebroken. Men kwam binnen door het vernielen van het slot van de achterdeur. Uit huis verdwenen pasjes, een camera en enkele jassen.

Uit de berging van een huis aan de Esscheweg in Vught is vannacht een blauw-witte Honda CBR 600 motorfiets gestolen. Uit de berging van een huis aan de Eerdsebaan in Wijbosch is vannacht een fiets gestolen. Dat gebeurde ook bij een woning aan de Heesakkerstraat in Sint Michielsgestel.

In de kantine van een tennisvereniging aan de Tennispad te Den Dungen is van-nacht ook ingebroken. Er is een koffieautomaat weggenomen.

AUTO GESTOLEN

Gisteren is bij een autobedrijf aan de Kromakker in Esch een blauwe Opel Astra met het kenteken TV-TN-09 gestolen. De auto, die op de openbare weg stond, voerde de handelaarsplaten HA-16-93.

AUTO IN BRAND

Vannacht is, vermoedelijk ten gevolge van kortsluiting, een auto aan de Jan van Galenstraat in Schijndel uitgebrand. De brandweer bluste het vuur.