ACN kiest de managementoplossing van Martin Dawes Systems

Datum nieuwsfeit: 26-04-2001

EURONETMARTIN DAWES SYSTEMS

ACN kiest de managementoplossing van Martin Dawes Systems

ACN Europe B.V. kiest de managementoplossing van Martin Dawes Systems voor abonneebeheer voor geheel Europa

26 april - ACN Europe B.V., Amsterdam, heeft de Enterprise Management Solution (EMS) van Martin Dawes Systems gekozen om alle telefoondiensten op abonneebasis van ACN in Europa te beheren. Martin Dawes Systems' software oplossing, DISE, zal alle aspecten beheren van alle telefoonlijndiensten van ACN's huidige klantenbestand in Zweden, Denemarken, Nederland, Duitsland en Groot-Brittannië. DISE gaat ACN's draadloze dienstverlening en klantenservice managen die binnenkort in Europa worden gelanceerd.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen