Nieuwe producten DSM Special Products Rotterdam

Bron: DSM
DSM

26 april 2001

DSM Special Products Rotterdam: Kwaliteit, hoge zuiverheid en nieuwe technologie

DSM Special Products in Rotterdam komt eind van dit jaar op de markt met een nieuwe kwaliteit benzoëzuur en natriumbenzoaat. De nieuwe producten worden vooral gekenmerkt door een zeer hoge zuiverheid en voortreffelijke stroomeigenschappen. DSM Special Products Rotterdam beschikt wereldwijd over de grootste geïntegreerde productie site voor benzoëzuur, natriumbenzoaat, benzaldehyde en benzylalcohol.

Door nog meer kwaliteit en service te bieden aan klanten verwacht DSM de positie op de wereldmarkt als belangrijkste leverancier verder te verstevigen.

Modernisering

Recent is de totale productiecapaciteit van de DSM site in Rotterdam ingrijpend aangepast en gemoderniseerd. Hierdoor werd niet alleen het fundament gelegd voor de genoemde uitbreidingen, maar ook voor mogelijke latere ontwikkelingen op de productielocatie van DSM Special Products.